SESUATU PENGEMBARAAN BERMULA DENGAN SATU LANGKAH

Isnin, 25 Januari 2010

Pengacara TV Lelaki Popular

Top-5 :

AC Mizal
Ally Iskandar
Aznil Haji Nawawi
Faizal Ismail
Nabil

Komen iklas :

AC Mizal : Secara jujurnya, aku nie xminat AC....dan semestinya aku xkan undi AC...haha...Mungkin peminat undi AC utk top-5 coz rancangan AC Sempoi....

Ally Iskandar : Salah seorang pengacara yg berpelajaran dan bagi aku Ally is d bes (tp nie kategori popular)....walaupon sukar utk menang gelaran, tpi Ally masih boleh tersenyum bangga kerana byak peminat yg menyokong karier pengacaraannya....

Aznil Nawawi : Calon peberet aku...klau Aznil jer yg jadi pengacara, sure aku akan tgok gak crita tue...Aura Aznil mmg kuat...

Faizal Ismail : Calon yg akan mmberi tentangan kpd Aznil....

Nabil : Utk bakat pengacaraan, aku rsa Nabil belom layak lagi utk genggam trofi nie....Walaupon aku x nafikan bhawa Nabil punya rmai pengikut...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan